Statusuri si Mesaje

Statusuri Mess, Mesaje de dragoste, Mesaje de La Multi Ani …

mesaje de craciun hazlii / amuzate decembrie 7, 2009

Foto Funnymesaje de craciun hazlii

:) 1. Aseara l-am prins pe Mos Craciun in timp ce imi punea cadouri sub brad, si datorita faptului ca nu am vazut bicicleta mult dorita m-am dus la sania lui trasa de renii magici si i-am lasat o amenda pentru   excesul de viteză.

:) 2. Nu-i de mirare ca tata iar nu a primit nimic de Craciun, daca umbla cu fete rele …

:) 3. Catelus cu parul cret, s-aveti Geep-ul in cotet si o vila cu piscina, pe Madona ca vecina, o lopata pentru bani, La Anu’ si La Multi Ani! Craciun Fericit !!!

:) 4 . Sunt virusul Mos Craciun. Daca vrei cadouri, trimite telefonul tau la adresa pe care o vei primi in urmatorul mesaj sms.
:) 5. Mos Craciun cu suflet bun, Sa va aduca in Ajun, Carduri VISA Diamant, Carnavaluri pe la Rio, Brazilience-n custodie, Haide, gata cu VISAtul, S-a mai ars si cozonacul!

Mai multe mesaje aici- >  Mesaje si Statusuri de Craciun Amuzante

Recomandari :

  1. Statusuri, sms-uri, mesaje, urari de Craciun
  2. Craciunul, Datini si superstitii
  3. Urari de La Multi Ani
  4. Sfaturi si Idei Pentru Impodobirea Pomului de Craciun
 

9 Responses to “mesaje de craciun hazlii / amuzate”

  1. ovy Says:

    raspuns de la Mos Craciun:
    Dragul Mosului iti spun clar si raspicat. Am primit scrisoare ta dar m-am sters la fund cu ea. Si ma pis pe ce-ti doresti. Nici in vis no sa primesti. Daca imi mai scrii vreodata iti rup muia c-o lopata. Nu-l mai cauta pe mos ca iti face curu cos. Mosu e plecat din tara ca e criza financiara.

  2. mihaela Says:

    de Mos Craciun, va informam ca sania s-a rupt, renii au murit de frig,Mos Craciun si-a rupt pul@-n horn, spiridusii sunt la curve ,asa ca anul asta -pul@ cadouri

  3. chirica cristina Says:

    dragutze urarile de craciun!!!

  4. lyx Says:

    Anul Nou ce se brodeste, pul@ parca nu-ti mai creste. Si incepe tot asa, tot mai rar a se scula. Fete nu-ti mai calca-n tinda, decat daca vor cu o limba. De-acum futi numai pe bani, hai Noroc si La Multi Ani !!!

  5. geanina Says:

    sunt dragutze mesurile …dak vretzi sa tinem legatura id meu este geany.roxy.VA doresc sarbatori fericite

  6. Delia Says:

    L-am vazut urcand pe cos cu tupeul lui de mos, bani, noroc si sanatate le avea in cos pe toate……Craciun fericit ! ! !

  7. cosmin Says:

    sania sa rupt mos craciun de frig isi face laba spiridusi sau dus la curve asa ca din pula cadouri anu asta

  8. georgi Says:

    frumosssssssssssssss

  9. paul Says:

    ce urat vb uni!!!nesimtitilor
    dar imi place


Lasă un răspuns

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 4,391 other followers