Statusuri si Mesaje

Statusuri Mess, Mesaje de dragoste, Mesaje de La Multi Ani …

Mesaje, Statusuri si Urari de Sfantul Nicolae Decembrie 4, 2009

Mesaje, Statusuri si Urari de Sfantul Nicolae

smsDaca continui sa fii suparat, Mos Nicolae nu-ti va aduce nimic….
Innoieste-ti sufletul tau bun, asa cum il stiu eu si traieste cateva momente de fericire si multumire… si uita-te in ghetute… ai sa gasesti un gand bun de la mine… Te sarut!

Daca tu ai incapea intr-o ghetuta si copilasul nostru scump in alta ghetuta, tot ce as avea nevoie pe lumea asta ar fi o pereche de ghetute… Va iubesc!

Cu ocazia Sfantului Nicolae iti urez La Multi Ani si tot ce iti dorescti. Fie ca Domnul sa-ti lumineze calea si sa-ti fie numai bine in viata. Sper ca de ziua ta vei fi foarte fericita si iti urez iubire pentru totdeauna. Te pupik.

In ultimii ani, mosul a venit la mine cu… dragoste si speranta… El stie ca nu sufar daca nu vine incarcat cu daruri pentru cizmulitele mele. Sunt norocoasa doar sa stiu ca el exista si ca ii face pe apropiatii mei fericiti. Tu esti unul dintre ei? L-am trimis aseara pe mos la tine, sa-ti sufle in ureche fericirea….

Ho,ho,ho – ati fost cuminti dragii mosului? Ati curatzat cizmulitzele frumos, le-ati parfumat (ca sa nu lesine mosul) si le-ati pus la usa?🙂 Ia sa spuneti acum – cine a fost cuminte si a primit cadouri si cine nu?🙂

In ultimii ani, Mos Nicolae a venit la mine cu… dragoste si speranta… El stie ca nu sufar daca nu vine incarcat cu daruri pentru cizmulitele mele. Sunt norocoasa doar sa stiu ca el exista si ca ii face pe apropiatii mei fericiti. Tu esti unul dintre ei? L-am trimis aseara pe mos la tine, sa-ti sufle in ureche fericirea….             Mai multe mesaje aici ->Mesaje – Urari De Sfantul Nicolae

Citeste si :