Statusuri si Mesaje

Statusuri Mess, Mesaje de dragoste, Mesaje de La Multi Ani …

Statusuri Haioase, Statusuri funny Decembrie 10, 2009

🙂 Mi-am luat oglinda sa imi vad avataru…

🙂 Nicaieri nu-i ca acasa dar mai bine-i la HOTEL !

🙂 Mersul la biserica nu te face credincios, asa cum statul intr-un garaj nu te face masina…

:)  psihologul mi-a spus ca sunt nebun, vocile din cap insa imi spun ca nu e adevarat

:)  viata e un joc de cacat … dar macar are grafica buna

:)  daca intr-o zi femeia pe care o iubesti iti e infidela si-ti trece prin cap sa te arunci de pe balcon, adu-ti aminte ca ai coarne, boule, nu aripi !

🙂 Poimaine se implinesc 2 zile de cand nu mai fumez

🙂 Astazi eram in biserica si cand ma uit la cucoana de langa mine ..isi aprindea tigara..Doamne sa scap berea din mana nu alta

:)  plecat cu 10 passaturi , sunt sofer de tir

:)  Singurul mod de a va face calculatoarele sa mearga mai repede este sa le aruncati pe fereastra.

Mai multe statusuri funny aici ->  Statusuri Haioase

Recomandari Bancuri :

Bancuri cu :

Perle Sport

Perle Armata

Perle Examene

 

Lasă un răspuns

