Statusuri si Mesaje

Statusuri Mess, Mesaje de dragoste, Mesaje de La Multi Ani …

Statusuri funny, statusuri haioase, statusuri amuzante Decembrie 11, 2009

🙂 “My name is Bond… Vaga Bond”

:)  Invisible to Everyone

:)  Save a tree eat a beaver

:)  “Ne pare rau dar nu ai acces la acest utilizator de messenger”

:)  Ma cheama (numele tau), dar prietenii imi spun BA!

🙂 Oficial imi merge bine , neoficial e jale

:)  astept sa-mi moara p#&@,sa ma dedic in totalitate bauturii…

🙂 join the dark side we have cookies

🙂 – cine imi citeste statusul ii un BOU –

:)  doar buzz. nu mai am monitor

Mai multe statusuri funny aici ->  Statusuri Haioase

Recomandari Bancuri :

Bancuri cu :

Perle Sport

Perle Armata

Perle Examene

 

Lasă un răspuns

