Statusuri si Mesaje

Statusuri Mess, Mesaje de dragoste, Mesaje de La Multi Ani …

Declaratiii de Dragoste Ianuarie 2, 2010

Colectie cu Declaratiii de Dragoste  I

Te iubesc pentru ca … imi alungi singuratatea intr-o lume plina si aglomerata.Te iubesc pentru ca, fara tine e greu si nu ma pot regasi.Te iubesc si sunt definitia fericirii eterne.Te iubesc pentru simplele banalitati pe care le faci, te iubesc pentru ca bei apa, pentru felul in care te incalti, pentru felul in care porti diferite obiecte.Te iubesc pentru linistea daruita clipelor alaturi, te iubesc pentru ca imi zambesti, pentru ca ma alinti, pentru ca ma atingi,imbratisezi…Te iubesc pentru ca sarutul tau ma face sa simt ca traiesc fara regrete..Te iubesc pentru ca noptile sunt minunate alaturi de tine, triste cand lipsa ta umbreste zambetul meu…Te iubesc pentru ca traiesc implinirea mea totala.Te iubesc pentru ca esti totul meu.Te iubesc pentru viitorul meu, al nostru..Te iubesc cand te alinti, te ador cand imi vb .Te iubesc pentru a tot ce esti, realizezi sau nu.Te iubesc in mod obsesiv…Te iubesc in mod patetic…Te iubesc orbeste…Te iubesc .Stii ce? Te iubesc si pentru simplul fapt ca existi.

Sunt mii si mii de cuvinte frumoase pe care cu siguranta le meriti, eu din pacate nu le stiu pe toate ca sa ti le spun…din pacate nu pot atinge soarele sa ti-l daruiesc… nu pot atinge stelele pentru a ti le darui… nu-ti pot da nimic mai mult decat sufletul meu, trupul meu…intreaga mea fiinta !
Si daca iti spun ca te iubesc inseamna ca te iubesc pentru ceea ce esti , pentru ceea ce ma faci sa simt cand sunt cu tine, pentru sufletul tau de aur… pentru tot ceea ce reprezinti pentru viata mea. CITESTE MAI DEPARTE AICI ->  Declaratii de Dragoste

Recomandari :

Declaratii de dragoste

 

2 Responses to “Declaratiii de Dragoste”

  1. iubirea este egala cu viata!!

  2. Valy Violeta Says:

    LA MULTII ANII SI TOATE CELE BUNE,ROMANILOR


Lasă un răspuns

