Statusuri si Mesaje

Statusuri Mess, Mesaje de dragoste, Mesaje de La Multi Ani …

Statusuri Hazlii, Statusuri Amuzante & Mesaje Cool Ianuarie 5, 2010

Un set cu statusuri cool😛

La inceput n-o iubeam,  acuma o iubesc ca la inceput !!!

Colo sus in cimitir
Joca noaptea morti in sir
Daca ai ceva cu mine
Am un loc si pentr tine
Eu vampir si tu dracula
Eu beau vin si tu sugi..p**a

Hai sa dam mana cu mana, Cei cu 4 la romana, Si cu 2/ la geografie, Da-o’ncolo de chimie. Hai sa copiem vecine, Vino-ncoace langa mine, Da fituica la un loc, Amandoi sa avem noroc. Amandoi uram franceza, Amandoi uram engleza, Mate chiar ca ne framanta, Si diriga nu ne-ncanta. Unde-i unul nu-i putere, La suflat si copiere, Unde-s doi

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi necontrolat, si nu regreta nimic care te face sa zambesti

La lumina unui felinar stins, cand un caine mort latra la luna m-am gandit sa-ti astern cateva randuri cu lopata caci cu furk se risipesc. Traind in Filipine, departe d figura ta d bidon turtit m-i s-a facut un dor nebun de tn d m-am aruncat in fata masinii d calcat. Bey figura geometrik, pauza intre masele, baga-ti mintile intre dinti k dak iti dau una te fac afis si te pun la spectacol si dak iti mai dau una iti bag copii la cheltuiala. Dak te intereseaza adresa mea adu-ti aminte k la 800 km ai intalnit o fata care facea colectie d prosti. Si dak te intereseaza la ce liceu invat afla k sunt la liceul de smecheri, anul 3 si dak vrei sa-ti demonstrez iti scriu formula chimik:bey molecula de H2 ce crezi k te-ai smecherit.. mai bn studiaza cutia craniana si vezi k e univers proportional!

La lumina unui felinar stins, cand un caine mort latra la luna m-am gandit sa-ti astern cateva randuri cu lopata caci cu furk se risipesc. Traind in Filipine, departe d figura ta d bidon turtit m-i s-a facut un dor nebun de tn d m-am aruncat in fata masinii d calcat. Bey figura geometrik, pauza intre masele, baga-ti mintile intre dinti k dak iti dau una te fac afis si te pun la spectacol si dak iti mai dau una iti bag copii la cheltuiala. Dak te intereseaza adresa mea adu-ti aminte k la 800 km ai intalnit o fata care facea colectie d prosti. Si dak te intereseaza la ce liceu invat afla k sunt la liceul de smecheri, anul 3 si dak vrei sa-ti demonstrez iti scriu formula chimik:bey molecula de H2 ce crezi k te-ai smecherit.. mai bn studiaza cutia craniana si vezi k e univers proportional!

CE ESTE PUMNUL?….pumnul este partea de vorbire care iti muta maxilarul si iti pune intrebarea MAI VREI?….

Am o veste f proasta pt tn,nu am vrut sa iti spun pana acum pt ca stiu cum esti,ca o sa suferi si ca o sa te afecteze f mult,m-am gandit k e mai bn sa afli de la mn decat de la altii.Sa-ti spun sa nu iti spun,in orice caz e f grav,nici mie nu mia venti sa cred .Totusi odara si odata tot trebuie sa afli adevarul…………………………………MOS CRaCIUN nu exista!!!!!!!!!!!!!!:))

Oferta speciala  ofer lectii de sex gratuit la domiciliu  !!!

Ca-i baiat ca-i fata totzi se apuca de supt la o varsta >:)

CITESTE MAI DEPARTE AICI ->  Statusuri Hazlii, Statusuri Amuzante & Mesaje Cool ( colectia 1 )

 

20 Responses to “Statusuri Hazlii, Statusuri Amuzante & Mesaje Cool”

  1. Alex Says:

    Scuza`ma… am observat ca nu m`ai observat!

  2. Alex Says:

    Vrei sa te dai putin mai incolo sa intru si eu online??

  3. ionela Says:

    foaie verde puisor tu-mi dai buzz eu iti dau ignore

  4. Kitianu Says:

    Foaie verde barabula,stau in apa pina la ….

  5. Kitianu Says:

    ” Daca drumul catre tine ar fi asternut cu foc eu as trece printre flacari si n`as regreta deloc ! ” ​

  6. alexandra Says:

    afara-i frig si inoorat, si-n soba arde mama, de lustra tata-i spanzurat, iar eu ma tai cu lama, pe jos sunt fratii mei sunt morti de-o saptamana, in putrefactie au intrat dar nimeni nu-i aduna.

  7. alexandra Says:

    rupand iarba fir cu fir am gasit un trandafir, trandafirul rosu-nchis te iubeste cine-a scris

  8. nelca Says:

    Daca iti dau doua palme iti amestec visele.

  9. nelca Says:

    Iubirea-i soarele,ce dupa ploaie luce…….iubirea-i frageda ca o raza de soare ce te mingie de dimineata……!!!!!

  10. nelca Says:

    Cel mai bun prieten al unei fete nu este tot o fata, ci un baiat

  11. nelca Says:

    Astai viata ce noua ne place ,si nimeni nu are ce ne face,

  12. nelca Says:

    Fericirea adevarata o gasesti prin libertate, iar libertatea prin adevar.

  13. nelca Says:

    Inimă de piatră…Inimă de foc…Dragoste curată…Nu-n bătăi de joc…

  14. viktor Says:

    CE ESTE PUMNUL?….pumnul este partea de vorbire care iti muta maxilarul si iti pune intrebarea MAI VREI?….

  15. Iony Says:

    Nu beau nu fumez nu injur nu ma droghez dar am o singura problema…mint!

  16. Iony Says:

    T iubesc mai mult decat oricine dar nu t iub mai mult decat ma iub pe mn

  17. Dorina Says:

    Giovani(italy)…treducere in romina Ghe Vanea(MD)


Lasă un răspuns

