Statusuri si Mesaje

Statusuri Mess, Mesaje de dragoste, Mesaje de La Multi Ani …

Statusuri de dor si suparare Iulie 26, 2012

Statusuri de suparare si dor

Ce frumoşi sunt ochii tăi albaştri, când pictez totul în negru şi suspin în noapte fără să te ştiu aproape…
Mă trezesc cu tine-n gând adorm la chipul tău visând dar tu n-ai vrut să fii a mea, chiar dacă eşti dragostea mea…
Acum când te iubesc, te rog nu spune NU, doar pentru tine mai trăiesc. Te rog iubeşte-mă şi tu!
E greu să iubeşti şi va fi întotdeauna, dar adu-ţi aminte că cineva te iubeşte, şi acela sunt EU !
În întuneric tu eşti lumina care îmi dă viaţă… singura mea speranţă… singurul meu motiv care mă mai ţine la suprafaţă…
E greu să mergi pe culmea vieţii cu inima pustie, e greu să suferi în tăcere şi nimeni să nu ştie…
Câte stele vor muri fără să simt? Câtă vreme va trece fără să te ating? Câte strigăte de dor se vor pierde-n vânt? Câte zile voi trăi cu tine-n gând!
citeste mai departe aici -> Statusuri de suparare si Dor
 

Lasă un răspuns

