Statusuri si Mesaje

Statusuri Mess, Mesaje de dragoste, Mesaje de La Multi Ani …

Citate Celebre despre sex August 3, 2012

Citate Celebre despre sex

  • E greu sa fii amuzant atunci cand trebuie sa vorbesti frumos. (Mae West)

  •   Nu e nimic ingrozitor de murdar in legatura cu sexul, dar daca te straduiesti foarte tare si-ti folosesti imaginatia, poti trece peste acest defect. (Lewis Grizzard)
  •   Nimic nu ma face sa uit de dragoste asa ca sexul. (Staci Beasley)
  •   Am citit atatea chestii nasoale despre sex, incat a trebuit sa ma las. De citit. (Anonim)
  •   Sexul si golful sunt cele doua lucruri de care te poti bucura, chiar daca nu te pricepi la ele. (Kevin Costner)
  •   Sunt un amant minunat, pun pariu. (Emo Philips)
  •   Sa spui ‘nu’ cand vine vorba de sex e o metoda care previne sarcinile nedorite asa cum sa spui ‘o zi buna’ e o metoda de a vindeca depresia cronica. (Faye Wattleton)
  •   Imi place sa fac sex asa cum imi place sa joc basket: unu la unu, si cu cat mai putin dribbling posibil (Leslie Nielsen)
  •   Nu am noroc la femei. Am fost odata la o intalnire, si am intrebat-o pe tipa daca a adus la ea ceva metode de protectie. Mi-a pus un cutit la gat. (Scott Roeben)
  •   Stiinta se aseamana mult cu sexul. Uneori da rezultate foarte folositoare, dar asta nu e motivul pentru care o practicam. (Richard Feynman)
  •   Sexul e ca si comedia in ceea ce priveste importanta sincronizarii. (Phyllis Diller)
  •   Jumatate din populatia lumii nu poate intelege placerea celeilalte jumatati. (Jane Austen)
  •   Daca sexul pe care il practici tu nu sperie pisica, atunci nu-l faci cum trebuie. (Anonymous)

Citeste mai departe -> Citate despre sex

Citeste si Legile lui Murphy despre sex

 

Lasă un răspuns

