Statusuri si Mesaje

Statusuri Mess, Mesaje de dragoste, Mesaje de La Multi Ani …

Statusuri de Valentine’s Day Februarie 11, 2013

Statusuri de Valentine’s Day

Mesaje de Valentine’s Day / Sfantul Valentin

Te iubesc 12 luni dintr-un an, 7 zile dintr-o săptămână, 24 ore pe zi, 60 secunde dintr-un minut, iar dacă mi-ar rămâne o singură secunda în plus… te-aş iubi!!!

Mi-aş dori să fiu rază de soare să te pot privi mereu în ochi, să fiu o picătură de ploaie care să cadă pe buzele tale să te pot săruta măcar pentru o clipă şi apoi să mă preling pe coarda sensibilă a inimii care se numeşte DRAGOSTE ! TE IUBESC!

Alfabetul începe cu A… numărătoarea cu UNU… supărarea cu o LACRIMĂ… dragostea cu tine ÎNGERAŞ :X:X:X

Pentru lume tu eşti cineva, pentru cineva tu eşti lumea ! Cu multă dragoste, Cineva…..

Azi-noapte mi-am rugat îngerul să te păzească. Dar a venit mai devreme. L-am întrebat de ce. A zâmbit  şi mi-a spus că un înger nu păzeşte alt înger!

Aş vrea să cred, să pot visa, să te aduc de partea mea. Aş vrea ca timpul să-l opresc să-ţi spun de fapt cât te iubesc…

Pentru a trăi am nevoie de bătăi de inimă. Pentru asta, am nevoie de o inimă. Pentru o inimă am nevoie de fericire. Pentru fericire, am nevoie de tine…

Oriunde mă uit văd privirea ta. Oriunde merg, simt atingerea ta. Nu am curaj să închid ochii, pentru că ştiu că ai aparea în faţa mea şi nu i-aş mai deschide…

Odată mi s-a întâmplat ceva minunat. A fost un vis devenit realitate, a fost o poveste, a fost ziua în care te-am întâlnit pe tine…

Ai apărut ca un abur şi de atunci îmi însoţeşti paşii precum aerul, nu am uitat primul sărut căruia încă îi mai simt amprenta

Să iubeşti nu e nimic , să fii iubit e ceva , să iubeşti şi să fii iubit e TOTUL !!!

Iubire înseamnă să sculptezi în inima ta chipul celui iubit şi ochii tăi să fie oglinda în care să se reflecteze chipul celui iubit!!!

Dacă vrei soare, aşteaptă răsăritul; dacă vrei curcubeul, aşteaptă ploaia; dacă vrei zăpadă, aşteaptă iarna. Dar dacă mă vrei lângă tine, nu aştepta, spune-mi!

Pentru iubire nu se mulţumeşte, în consecinţă, n-o să îţi mulţumesc nici eu. Doar te iubesc sublim şi nebuneşte, atât de pur, total nepământesc…        Citeste mai departe aici -> Statusuri de Dragoste / Statusuri de Iubire ( Part. I )

RECOMANDARI : Mesaje de Valentine’s Day / Sfantul Valentin

 

Lasă un răspuns

